Hvis du søger en tandlægeklinik, der kan lave plastfyldninger, står vi gerne til rådighed. På vores tandlægeklinik tilbyder vi alle de gængse tandlægebehandlinger – herunder plastfyldninger. Plastfyldninger bruges i flere forskellige tilfælde. For eksempel hvis du har knækket eller revnet en tand, eller hvis du har fået hul i tanden, som skal behandles.

BEHANDLING MED KVALITETSPLAST

På vores klinik anvender vi udelukkende kvalitetsplast. Efter vores erfaring opstår der nemmere revner i sølvfyldninger, og de er altså langt fra lige så holdbare som plastfyldninger. Sølvfyldninger ser i øvrigt mindre pæne ud, og der opstår nemmere komplikationer med en sølvfyldning. En plastfyldning er derimod tilpasset dine tænders farve og form og medfører sjældent gener og komplikationer. En plastfyldning er altså en både holdbar, skånsom og effektiv løsning.

Vi garanterer en professionel og smertefri behandling og et diskret resultat, du bliver tilfreds med. Vi udskifter også gerne dine sølvfyldninger, hvis du har brug for en mere tidssvarende løsning.

BEHANDLING MED PLASTFYLDNING

Ved små revner og huller er det nemt at få en plastfyldning til at slutte tæt, så der ikke trænger bakterier ned mellem tand og fyldning. Større plastfyldninger kan være mere vanskelige at få til at slutte tæt. Derfor vil vi ofte supplere med en krone, hvis fyldningen er meget dyb.

Efter behandlingen kan din tand godt være ret følsom omkring fyldningen – for eksempel når du indtager kolde eller varme drikke. Det er dog helt normalt, og følsomheden aftager inden for et par uger.

Vores klinik er placeret i små, hyggelige og imødekommende lokaler på Hovedvejen 85 i Glostrup. Vi lægger lige ved Glostrup Shoppingcenter og parkeringskælder samt tæt på Glostrup Station.

Vi gør meget ud af at skabe et trygt og roligt miljø, hvor alle patienter føler sig godt tilpas. Ligeledes lægger vi stor vægt på at opretholde en høj faglighed, og vi garanterer en kompetent og så vidt muligt smertefri behandling.